Tuesday

η πρώτη μας νύχτα

Καλώς όρισες, λοιπόν. Όλο αυτό το πανηγύρι ήταν για σένα – η υποδοχή. Πάμε για ύπνο τώρα, τις λες; Είσαι κι εσύ κουρασμένος, δεν είσαι; Έλα κι από αύριο έχει πάλι πρωινό ξύπνημα. Επιστροφή στη δουλειά. Αλλά τι σου λέω; Τα ξέρεις, δεν τα ξέρεις; Καλύτερα από μένα. Εδώ να σου στρώσω; Τι μου έχεις γι’ απόψε; Δε σε ρωτώ για τ’ άλλα. Δε σε ρωτώ γι’ αύριο. Γι’ αργότερα. Είμαι μεγάλη πια. Ξέρω. Δε θα καταλάβω. Δε θα καταλάβω ό,τι κι αν μου πεις για το μέλλον που μου έφερες. Αν δεν έρθει η στιγμή, δε θα καταλάβω. Κάτι έμαθα ύστερα από τόσους χρόνους που κοιμήθηκαν μαζί μου.
Mη μου μελαγχολείς. Δε σε συγκρίνω με κανέναν άλλο. Είμαι μεγάλη πια. Μόλις στην προηγούμενη παράγραφο στο είπα. Έχω μάθει το μάταιο της σύγκρισης. Κι έχω μάθει ότι πρέπει να σ’ αφήσω να κινηθείς με τους δικούς σου χρόνους για να σε απολαύσω καλύτερα, να σε χαρώ, να μάθω από σένα. Ότι πρέπει να σου παραδοθώ για να κερδίσω τα δώρα σου – όλα και ολόκληρα. Για να δούμε, θα τα καταφέρω να εφαρμόσω αυτά που έμαθα ή θα τα κάνω πάλι μούσκεμα.
Στ’ αλήθεια θέλω να σε χαρώ, θέλω να σου δοθώ, να μοιραστώ τα πάντα μαζί σου. Δε θέλω μυστικά και ψέματα. Έχω πληγώσει πολύ τον εαυτό μου προσπαθώντας να του κρύβομαι και να τον κοροϊδεύω. Κι έχω πληγώσει πολύ τους άλλους, λέγοντάς τους αυτό που θέλουν ν’ ακούσουν. Ύστερα η ίδια μου η αλήθεια με προδίδει. Aποκαλύπτεται αίφνης κάποια στιγμή ερήμην μου. Γι’ αυτό σου λέω, αφού εσύ κι εγώ θα ζήσουμε από σήμερα ως του χρόνου μαζί, καλύτερα να είμαστε έντιμοι απ’ την αρχή. Δε συμφωνείς;
Αχ, το ξέρω, πώς δεν το ξέρω. Αλλά εσύ το βρίσκεις εύκολο; Να εξαρτάται πάντα από μένα; Να είναι πάντα δική μου ευθύνη; Να είναι πάντα ζήτημα της βούλησής μου; Είναι δύσκολο, πρέπει να το παραδεχτείς. Αυτό νομίζω κι εγώ. Το πιο δύσκολο πράγμα σ’ όλον τον σύμπαντα κόσμο. Ν’ αποφασίσει ο άνθρωπος να πάρει μιαν απόφαση. Είδες που με καταλαβαίνεις; Ωχ, μην αρχίζεις από τώρα να με κρίνεις. Όχι δεν εξασκώ τη δεξιότητά μου στις διαπραγματεύσεις, όχι. Απλώς, συζητάμε. Καλά κι εγώ νυστάζω. Έλα, κοιμήσου τώρα.

No comments:

Post a Comment